- Inzerce -

Institut intermédií zve na Critical Machine Operu…

…a praví: “Critical Machine Opera je kombinace experimentální hudby a taktických médií. Je to Anti_Opera – průnik několika různých prostorů: stochastické syntézy, zahuštěných zvukových hmot a aplikací softwarových robotických “útočníků” používaných k získávání dat na síti.

Robert B. Lisek je polský umělec, matematik a skladatel, zaměřující se na výzkum numerických, biologických, nebo sociálních systémů a procesů. Podílí se na řadě mezinárodních a mezioborových projektů v oblastech kriticko-umělecké strategie, hacktivismu a taktických médií. Jeho práce vychází z konceptuálního a softwarového umění, z kritických médií, ale nesnadno se kategorizuje. Je také jedním z průkopníků umění UI (umělé inteligence), skladatel, autor mnoha projektů na pomezí spektrální, stochastické, konkrétní a hlukové hudby.

chfs (Christian F. Schiller) je rakouský experimentální skladatel, autor mnoha projektů v oblasti konceptuálního zvuku, instalací, koncertů, performancí. Založil organizaci in-dust.org a organizuje festival Sakra!

Manuel Knapp je rakouský alchymista, působící na poli experimentální kompozice, počítačové animace a výtvarného umění. Vystupuje také jako hlukový hudebník a pracuje s různými médii. Je autorem řady výstav, koncertů a projekcí prezentovaných v mezinárodním měřítku.

A konečně host Michal Cáb je český výtvarný umělec zabývající se hlavně zvukem, intercreakcí mezi obrazem a zvukem. Vystudoval teologii, pokračoval studiem oboru CAS (Centrum audiovizuálních studií) na FAMU a absolvoval doktorandské studium na Akademii výtvarných umění v Praze v ateliéru Konceptuální tvorby. Od roku 2009 působí jako odborný učitel oboru Multimediální tvorba na SUPŠ Bechyně (multimediální technologie, praktická cvičení v multimédiích). Jeho doménou je operační systém Linux a aplikace Pure data, jejichž možnosti zkoumá v rámci tvorby. Je známý jako hudebník především hlukového žánru a programátor, spolupracuje často s divadelníky a výtvarnými umělci.”

Dnes v 19:00 v Institutu intermédií (hala H25, FEL ČVUT, Technická 2, Praha 6), vstup zdarma či live stream zde.


Třicet let v zajetí hluku

Radek Kopel o zvukovém proudu jednoho gruntu a řady jmen.

Hermovo ucho – S patosem v srdci

Brno Contemporary Orchestra zahájil novou sezónu koncertem na téma „Kardio“.

Hudební Grand Prix v Monte Carlu

Intonarumori ve městě posedlém automobily – premiéra Luciana Chessy.

Zkouška sirén: Rok české hudby jinak?

Smetana a Stockhausen se potkají na brněnské Expozici nové hudby

Extrémně raritní nástroj, na který si nestačí párkrát zahrát

S Miroslavem Beinhauerem o sólovém albu pro šestinotónové harmonium.

Třicet let v zajetí hluku

Radek Kopel o zvukovém proudu jednoho gruntu a řady jmen...

Hermovo ucho – S patosem v srdci

Brno Contemporary Orchestra zahájil novou sezónu koncertem na téma „Kardio“...

Hudební Grand Prix v Monte Carlu

Intonarumori ve městě posedlém automobily – premiéra Luciana Chessy...

Zkouška sirén: Rok české hudby jinak?

Smetana a Stockhausen se potkají na brněnské Expozici nové hudby...

Extrémně raritní nástroj, na který si nestačí párkrát zahrát

S Miroslavem Beinhauerem o sólovém albu pro šestinotónové harmonium...

Helmholtz-Funk

Se skladatelem Wolfgangem von Schweinitzem o čistém ladění, hudebnosti hebrejštiny i prostorovosti...

Hermovo ucho – Letiště (v plurálu)

Kdo by nechtěl využít specifický veřejný prostor jako realizační médium pro své nerealizovatelné...

Zkouška sirén: Amelia

Laurie Anderson v kokpitu s brněnskou filharmonií...

MA

Vytváření prostoru pro novou hudbu...