Netlabel Con-v přinesl od svého vzniku v roce 2004 již velmi rozsáhlou kolekci nahrávek hudebních experimentů, ať už v podobě volně stahovatelných formátů nebo limitovaných edicí CD-R. Jako pětašedesátou položku prvního jmenovaného typu vydal 2. prosince výběrové EP z koncertního záznamu pozoruhodného improvizačního tria Christine Sehnaoui – Dragos Tara – d’incise, která byla pořízena loni při vystoupení v pařížském Atelier Tampom. Ženevští hudebníci Dragos Tara (kontrabas, rádio) a Laurent Peter alias d’incise (zde laptop, objekty, činely) zkrátka koncert s proslulou altsaxofonistkou libanonského původu nenechali zaznít bez nahrání. K posluchačům se tak dostává trojice excerptů, která dobře vystihuje bohaté výrazové možnosti sestavy. První a nejrozsáhlejší kus je proměnlivější, hlučné kolektivní rachotivé dění v něm střídají úspornější šumové a perkusivní pasáže. Druhý je co do intenzity stálejší, spíše analogově než akusticky znějící vysoké frekvence saxofonu se v něm zajímavě snoubí s kontrabasovými flažolety a cvrlikající elektronikou. O třetím by se mohlo říci totéž co o druhém, ale přestože se základní výrazové prostředky nějak zásadně nezměnily, výsledný charakter je opět jiný. Proč to tak je, lze studovat při mnoha opakovaných posleších, které neomrzí.
Tato nahrávka tvrdě vyvrací doměnky, že na netlabelech se nachází méně hodnotná hudba, než je ta, jíž její tvůrci přisoudili pobyt na plastových kolečkách. Jen je potřeba si zvyknout na pro někoho překvapivý fakt, že hudba, která je ZDARMA ke stažení, není vždy to s pejorativním nádechem chápané „laciné zboží“.