- Inzerce -

Cyril Bondi & Phonotopy: Komatsu

Cyril Bondi & Phonotopy: Komatsu

Insubordinations (https://www.insubordinations.net)

 

Nestandardně zapojená lo-fi elektronika a velký buben rozeznívaný všemožnými objekty mohou být při troše představivosti použity pro různé tvůrčí záměry. Cyril Bondi a Yann Leguay (zde pod pseudonymem Phonotopy) natočili takto vybaveni přes půl hodiny dlouhý track, v němž se v dunícím a frekvenčně neustále proměnlivém basovém dronu utápí mnoho dalších rozličných zvukových aktů akustického i elektronického původu. Často v něm nalezneme atakující skřípavé elektronické vazby a jindy třeba zvuky, které by mohly na drnčícím bubnu vydávat poskakující paličky či cokoli jiného drobného a dřevěného. Sluch si tu rád zvyká na periodičnost zvukových procesů, často ale bývá překvapen i třeba jen drobnými nečekanými změnami. Podle hlasitosti poslechu si lze tuto nahrávku užít jako nekýčovitý ambient i jako radikální industriál. Nevíte-li co s následujícími jednatřiceti minutami, zde se nabízí meditace vpravdě neobyčejná. Objednat limitované CD-R ale i stáhnout a poslouchat zdarma je možné zde.


Zkouška sirén: Caligula jako opera?

Nová podoba skandálního bijáku drží pohromadě hudbou. 

faust z Berlína

Bubeník Werner Zappi Diermaier dovedl novou sestavu krautrockových legend Faust k druhému albu. Přizval k tomu členy Einstürzende Neubauten i die ANGEL.

Udržitelnost, improvizace i umělá inteligence

Projekt Sustain v Hybernské pokračuje.

Třicet let v zajetí hluku

Radek Kopel o zvukovém proudu jednoho gruntu a řady jmen.

Hermovo ucho – S patosem v srdci

Brno Contemporary Orchestra zahájil novou sezónu koncertem na téma „Kardio“.

Hudební Grand Prix v Monte Carlu

Intonarumori ve městě posedlém automobily – premiéra Luciana Chessy.

Zkouška sirén: Rok české hudby jinak?

Smetana a Stockhausen se potkají na brněnské Expozici nové hudby

Extrémně raritní nástroj, na který si nestačí párkrát zahrát

S Miroslavem Beinhauerem o sólovém albu pro šestinotónové harmonium.

Helmholtz-Funk

Se skladatelem Wolfgangem von Schweinitzem o čistém ladění, hudebnosti hebrejštiny i prostorovosti sterea.

Hermovo ucho – Letiště (v plurálu)

Kdo by nechtěl využít specifický veřejný prostor jako realizační médium pro své nerealizovatelné vize?!