- Inzerce -

Dan Senn dnes večer v Hudební 3

Skladatel, filmař a organizátor festivalu Echofluxx, Dan Senn, uvede večer experimentálních filmů a hudby, které vytvořil v posledních šestadvaceti letech. Senn je interdisciplinární umělec, který své kinetické zvukové instalace, akustickou i elektronickou hudbu, a dokumentární i experimentální filmy uvedl v Evropě, Austrálii a Spojených státech. Je ředitelem festivalu Echofluxx, který se koná každý květen v Praze.

Premiéru bude mít video Taking Sides, které obsahuje dvě vejce a dvě odhozené láhve vody Perrier. Zvuk vytváří Senn na autorské hudební nástroje.

Dále Senn představí klasické dílo z roku 1995 Gandydancer, které sestává z náhodných záběrů drogově závislé osoby, natočené v noci jejího úmrtí, po které ji ráno objeví policie. Dan film doprovodí na basové housle se strunami laděnými do přirozeného E.

Další prací, natočenou v Praze, je Zelená chyba, ve které je zachycen malý brouk, který leze po povrchu, připomínajícím měsíc, okolo kterého se promítají záběry zahradní zeleniny.

Dnes večer od půl osmé v Hudební 3, vstup zdarma.


Zkouška sirén: Caligula jako opera?

Nová podoba skandálního bijáku drží pohromadě hudbou. 

faust z Berlína

Bubeník Werner Zappi Diermaier dovedl novou sestavu krautrockových legend Faust k druhému albu. Přizval k tomu členy Einstürzende Neubauten i die ANGEL.

Udržitelnost, improvizace i umělá inteligence

Projekt Sustain v Hybernské pokračuje.

Třicet let v zajetí hluku

Radek Kopel o zvukovém proudu jednoho gruntu a řady jmen.

Hermovo ucho – S patosem v srdci

Brno Contemporary Orchestra zahájil novou sezónu koncertem na téma „Kardio“.

Hudební Grand Prix v Monte Carlu

Intonarumori ve městě posedlém automobily – premiéra Luciana Chessy.

Zkouška sirén: Rok české hudby jinak?

Smetana a Stockhausen se potkají na brněnské Expozici nové hudby

Extrémně raritní nástroj, na který si nestačí párkrát zahrát

S Miroslavem Beinhauerem o sólovém albu pro šestinotónové harmonium.

Helmholtz-Funk

Se skladatelem Wolfgangem von Schweinitzem o čistém ladění, hudebnosti hebrejštiny i prostorovosti sterea.

Hermovo ucho – Letiště (v plurálu)

Kdo by nechtěl využít specifický veřejný prostor jako realizační médium pro své nerealizovatelné vize?!