Jednoduché souzvuky, pravěké etudy a variace. Dostat se pomocí svébytných elektronických nástrojů k počátku hudby.
Přesně toho se nám dnes (středa 24. dubna, 19.30, vstup zdarma) dostane v Hudební 3. Jan Burian je hudební skladatel a zvukový designer. Spolupracuje s různými divadelními tvůrci (Min Tanaka, Dogtroep, Peter Schumann, Living Dance Studio Beijing aj.) a filmovými umělci (P. Koutecký, V. Švankmajer, M. Mareček). Přes deset let pracuje s terapeutkou Marií Madeirou a vytvořil hudbu pro její dvě knihy. V současné době složil hudební doprovod pro NFA k restaurované kompletní filmografii českého filmaře Jana Kříženeckého. Vede workshopy zvukového designu, art of listening a kreativního přístupu k elektronickým hudebním nástrojům (Archa International Summer School, FSV UK, Ableton User Group Prague. ZVUK). Je zakládajícím členem hudebních projektů tyto alba a Kyklos Galaktikos.
https://tytoalbacz.bandcamp.com/releases
https://www.facebook.com/tytoalbacz
Ještě předtím nás ale čeká mʊdʌki, elektroakustická kompozice tvořená postprodukcí autorských nahrávek, zejména cimbálu a elektromagnetického záření rozličných zdrojů. Polina Khatsenka je audiovizuální umělkyně původem z běloruského Minsku. Svou hudební produkci prezentuje pod pseudonymem mʊdʌki od roku 2015. V současné době se věnuje své bakalářské práci na téma prostorového zvuku a deep listening v ateliéru Time-based media na Fakultě Umění a designu UJEP. Je jednou ze zakládajících členů kolektivu phonon~, který se zaměřuje na zprostředkování zvukových umění a experimentální hudby v Ústí nad Labem.
https://soundcloud.com/mudaki
https://soundcloud.com/phononcrew