- Inzerce -

PLEASE, DO NOT DISTURB

Brno Contemporary Orchestra bude týden obrážet hotely.

Pod názvem PLEASE, DO NOT DISTURB začne v pondělí 15. března v 18 hodin týdenní série koncertů z koprodukce Brno Contemporary OrchestraTerén – Pole performativního umění. Podle pořadatelů půjde o „příběh špičkového komorního orchestru, jenž se vydal v době celosvětové pandemie na nebezpečnou služební cestu do sedmi prázdných hotelů.“ V každém z hotelů dojde na jednu skladbu, až na jednu výjimku půjde o díla z poslední dekády včetně jedné světové premiéry. Onou výjimkou bude právě zahajovací položka, Kyvadlo času pro violoncello, čtyři orchestrální skupiny a elektronické varhany (1967) od Zbyňka Vostřáka, jež nás zavede do Hotelu Continental. Následovat bude Martin Burlas v Grandhotelu Brno, Michal Wroblewski v Barceló Brno Palace, Mario Buzzi a Leo Fall v bývalém hotelu v paláci Padowetz, Miroslav Tóth v Grandezza Hotel Luxury Palace, Josef Klíč v hotelu Cosmopolitan Bobycentrum a Pavel Zlámal v Orea Hotel Santon. Všechny produkce budou přenášeny přes youtube, kde najdete i přesný rozpis.

Organizátoři ještě navnaďují: „Pojítkem a nedílnou součástí všech sedmi hotelových koncertů je cyklus unikátních, audiovizuálních objektů DO NOT DISTURB (DND) estetika, filozofa zvuku, multimediálního tvůrce a hotelového hosta Jozefa Cserese z roku 2021.“


faust z Berlína

Bubeník Werner Zappi Diermaier dovedl novou sestavu krautrockových legend Faust k druhému albu. Přizval k tomu členy Einstürzende Neubauten i die ANGEL a díky covidovému lockdownu si osvojil nové způsoby tvorby.

Udržitelnost, improvizace i umělá inteligence

Projekt Sustain v Hybernské pokračuje.

Třicet let v zajetí hluku

Radek Kopel o zvukovém proudu jednoho gruntu a řady jmen.

Hermovo ucho – S patosem v srdci

Brno Contemporary Orchestra zahájil novou sezónu koncertem na téma „Kardio“.

Hudební Grand Prix v Monte Carlu

Intonarumori ve městě posedlém automobily – premiéra Luciana Chessy.

Zkouška sirén: Rok české hudby jinak?

Smetana a Stockhausen se potkají na brněnské Expozici nové hudby

Extrémně raritní nástroj, na který si nestačí párkrát zahrát

S Miroslavem Beinhauerem o sólovém albu pro šestinotónové harmonium.

Helmholtz-Funk

Se skladatelem Wolfgangem von Schweinitzem o čistém ladění, hudebnosti hebrejštiny i prostorovosti sterea.

Hermovo ucho – Letiště (v plurálu)

Kdo by nechtěl využít specifický veřejný prostor jako realizační médium pro své nerealizovatelné vize?!

Zkouška sirén: Amelia

Laurie Anderson v kokpitu s brněnskou filharmonií.