Od září 2014 mění kulturní magazín UNI vydávaný Unijazzem tradiční “nudlovitý” formát, “čtenáři stejně milovaný jako nenáviděný, ve prospěch většího čtenářského komfortu a širšího rozsahu. Modifikovaná A4 o 60 stranách umožní časopisu více pracovat s grafikou a fotografiemi, využít snadněji čitelné písmo, přinášet analytičtější texty a výrazně zvýšit podíl názorových příspěvků, tedy zejména recenzí (přibudou nejen hudební, ale i literární či filmové), ale nově i sloupků.” Do začátku jsou ale třeba peníze a tak Unijazz rozjel kampaň na HitHitu. Ceny pro štědré dárce jsou naprosto strhující a redakce dále slibuje, že “v souvislosti se změnou formátu dostane UNI větší prostor pro pravidelnější informování o žánrech, kterým se doposud věnovalo spíše okrajově. Tým externích spolupracovníků posílí další známá jména české kultury a publicistiky, například výtvarník a literát Eugen Brikcius, publicista a hudebník Ondřej Konrád, divadelní specialista Jan Kerbr nebo spisovatelka, písničkářka a publicistka Hana Lundiaková.”