- Inzerce -

Pozítří: Gargaud-Gomez v ostravském Domě umění, popozítří v Praze

Pořádající Bludný kámen zve na pozítří (čtvrtek 12. února) do ostravského Domu umění: “Francouzské elektroakustické duo tvoří dva zkušení hráči: Jean Philippe Gomez, který kromě svého hlasu, užívá ke hře tzv. no-input mixpult a kytarista Guillaume Gargaud. Jejich duo osciluje mezi intenzivní až expresionistickou performancí a jemnou, chvílemi až lahodnou minimalistickou improvizací. Jean Philippe Gomez, improvizátor, výzkumník a samouk, přeskakuje mezi malováním a zvukem. Vytvořil koncept ‘Nozal’ jako volnou improvizační kapelu variabilních sestav a ve spolupráci s různými dalšími umělci ho dále rozvíjí. Nadále se věnuje i malbě a instalacím, vystavuje ve Francii i jinde v Evropě a USA. Guillaume Gargaud je skladatel a kytarista. Vydal již kolem deseti alb a složil množství skladeb pro soudobý tanec. Žije v Le Havru, kde také učí hudbu.” FB event

A pro pražské: den poté, v pátek 13. února, duo zahraje v pražském komunikačním prostoru Školská 28 ve společnosti The PololáníksMatěje Kratochvíla.


Dlouhé stíny, odcházející světlo a skicář nočních můr Davida Tibeta

Do Prahy se v listopadu vracejí Current 93. Po osmnácti letech vystoupí v kostele sv. Šimona a Judy.

Kytara řítící se z kopce

Marc Ribot hvězdou třídenního festivalu v Labské filharmonii.

Zkouška sirén: Caligula jako opera?

Nová podoba skandálního bijáku drží pohromadě hudbou. 

faust z Berlína

Bubeník Werner Zappi Diermaier dovedl novou sestavu krautrockových legend Faust k druhému albu. Přizval k tomu členy Einstürzende Neubauten i die ANGEL.

Udržitelnost, improvizace i umělá inteligence

Projekt Sustain v Hybernské pokračuje.

Třicet let v zajetí hluku

Radek Kopel o zvukovém proudu jednoho gruntu a řady jmen.

Hermovo ucho – S patosem v srdci

Brno Contemporary Orchestra zahájil novou sezónu koncertem na téma „Kardio“.

Hudební Grand Prix v Monte Carlu

Intonarumori ve městě posedlém automobily – premiéra Luciana Chessy.

Zkouška sirén: Rok české hudby jinak?

Smetana a Stockhausen se potkají na brněnské Expozici nové hudby

Extrémně raritní nástroj, na který si nestačí párkrát zahrát

S Miroslavem Beinhauerem o sólovém albu pro šestinotónové harmonium.