Američtí hudebníci Steve Hilmy a Daniel Barbiero spolu obvykle pracují na tvorbě zvukových krajin a prostředí pro taneční skupinu Nancy Havlik Dance Performance Group. Netrelease Live at Bella je ale zastihuje při volné tvorbě. Zvuk Barbierova kontrabasu je čím dál víc manipulován Hilmiho elektronikou, zkreslení houstne až v drnčivý noise, který se v polovině dvacetiminutovky zlomí kamsi do downtempa obohaceného znovunalezeným, časem prověřeným hlasem smyčce na strunách. Končí se pointilismem jednotlivých zvukových téměřbodů. Slyšte zde u Zeromoon.
Steve Hilmy & Daniel Barbiero – Live at Bella
faust z Berlína
Bubeník Werner Zappi Diermaier dovedl novou sestavu krautrockových legend Faust k druhému albu. Přizval k tomu členy Einstürzende Neubauten i die ANGEL a díky covidovému lockdownu si osvojil nové způsoby tvorby.
Udržitelnost, improvizace i umělá inteligence
Projekt Sustain v Hybernské pokračuje.
Třicet let v zajetí hluku
Radek Kopel o zvukovém proudu jednoho gruntu a řady jmen.
Hermovo ucho – S patosem v srdci
Brno Contemporary Orchestra zahájil novou sezónu koncertem na téma „Kardio“.
Hudební Grand Prix v Monte Carlu
Intonarumori ve městě posedlém automobily – premiéra Luciana Chessy.
Zkouška sirén: Rok české hudby jinak?
Smetana a Stockhausen se potkají na brněnské Expozici nové hudby
Extrémně raritní nástroj, na který si nestačí párkrát zahrát
S Miroslavem Beinhauerem o sólovém albu pro šestinotónové harmonium.
Helmholtz-Funk
Se skladatelem Wolfgangem von Schweinitzem o čistém ladění, hudebnosti hebrejštiny i prostorovosti sterea.
Hermovo ucho – Letiště (v plurálu)
Kdo by nechtěl využít specifický veřejný prostor jako realizační médium pro své nerealizovatelné vize?!
Zkouška sirén: Amelia
Laurie Anderson v kokpitu s brněnskou filharmonií.