- Inzerce -

Už jsme doma všude

O cestovatelských zážitcích Už jsme doma bude vyprávět Miroslav Wanek.

Zveme vás do Českého muzea hudby na besedu s frontmanem kapely Už jsme doma o životě na cestách a klubových scénách Ameriky či Japonska. Beseda je součástí doprovodného programu výstavy Na turné.

Původně teplická skupina Už jsem doma svou originální hudbu, vycházející z punku i art rocku, na stovkách koncertů představila i v zahraničí. Cíl zahrát si pokud možno na všech světadílech a ve všech zemích světa se jeví čím dál dosažitelnější. O tom, jaký je život na cestách a na klubových scénách Ameriky či Japonska, bude vyprávět vedoucí skupiny Miroslav Wanek, autor jejího repertoáru i vševědoucích itinerářů pro každý výjezd za hranice. Možná dojde i na polární kruh. Součástí večera je také komentovaná prohlídka výstavy Na turné s jejími autory Marianou LebedovouPetrem Ferencem.

České muzeum hudby (Karmelitská 2, Praha), čtvrtek 25. dubna od 18:00. Více informací zde.


Krotitelé zvuku

Vyhnout se světlu a poddat se hudbě. Pražská premiéra dua Mogard a Irisarri přinesla unikátní verzi ambientu.

Tančit v rytmu slz

Zaho De Sagazan ohromila na vyprodaném koncertě v Praze.

Příběh z jediného úderu

Ryosuke Kiyasu a jeho šuplík bez ucha.

Hudba v srbských protestech

Protivládní demonstrace očima hudebnice.

Zkouška sirén – Kam se dostal minimalismus

Nové podoby pulzací i nehybných ploch.

Hermovo ucho – V Kolíně nad Rýnem před Fluxem, kolem Fluxu i po Fluxu

Ben Patterson, Mauricio Kagel, Terry Fox a řada dalších avantgardistů – lednová procházka výstavami, za kterými bylo třeba vycestovat.

Cinkat, listovat, zavřít oči

Handa Gote slaví dvacet let zádušní mší za nás. O novém představení, relativně nové knize a audiozáznamech záznamech starších představení a akcí.

Zkouška sirén: In C, šedesát let poté

Loňské šedesátiny díla a letošní devadesátiny autora jako důvod k ohlédnutí

Hudba jako proces v rukou i slovech Philipa Glasse a Petra Kotíka

Společný večer dvou skladatelů, kteří se od sedmdesátých let 20. století pohybují v prostředí newyorské hudební avantgardy.

Hermovo ucho – Hudba v Plošinách

Kde končí refrén a kde začíná hudba? K dvojímu výročí Gillesa Deleuze.