Tomáš Procházka: Elektrické dudy
Snad většina akustických nástrojů již byla elektrifikována, anebo dokonce obdržela své elektronické dvojence, kteří
Recenze 30. 1. 2012
A je tu poslední lednová dávka recenzí. Anton Mobin & Deadzoo: Micro Sounds Biopsy Suboko & Hübsch
Anton Mobin & Deadzoo: Micro Sounds Biopsy
Zeromoon (www.zeromoon.com)Názvy, jaké umělci svým výtvorům přisuzují, mohou být často různě zavádějící, Micro Sounds
Milan Guštar: Les funérailles d’un grand homme sourd
Ascarid Records (www.ascarid.cz)Milan Guštar je odborníkem v mnoha oborech. Je programátorem, hudebníkem a organologem,
Suboko & Hübsch & Spieth: K-horns
Schraum (www.schraum.de)Berlínská edice Schraum (což si vzhledem ke skrytému termínu Raum překládám jako prostor pro
Christina Kubisch: Mono Fluido
Improtant Records (https://importantrecords.com)Vydávání nahrávek, které by si posluchač poslechl doma v křesle či do
Italsko-slovenská improvizace ve Školské 28
Již tento pátek, tedy 27. ledna v 19:30 proběhne v pražském prostoru Školská 28 další ze série koncertů improvizované
Trever Hagen: Tryptych
Seskupení Tryptych pocházející z „druhého města“ Portugalska, z Porta, není hudební skupina, ale program tří vzájemně
Recenze 23. 1. 2012
Chris Watson: El Tren Fantasma Niski szum: Songs from the woods Mark Van Hoen: The Revenant Diary Anne-Sophie
Jiří Špičák: Hippos In Tanks: nádrže nad propastí minulosti
Ohlížení se do minulosti a reinterpretování minulé hudby novými úhly pohledu je téma natolik propírané, že přestává