- Inzerce -

Všechny články

Hermovo ucho – Henryho Beethoven aneb Umění remixu

Jozef Cseres

Beethovenova Desátá existuje.

Německý kytarista Andreas Willers ve dvou hvězdných sestavách

Petr Slabý

Hudba Andrease Willerse je postvena na neustálých překvapeních, sám ji nazývá “ground music” a snaží se v ní rozvíjet současný jazyk evropského jazzu.

Videa na víkend – Performance

Matěj Kratochvíl

Psychedelické houby, proměny identit, ústní luk, zářivka a syntezátor. Film, který málem nebyl.

Attilio Novellino: Strängar

Jan Faix

Jméno zvukového experimentátora a soundartisty Attilia Novellina se v našem časopise neobjevilo po osm let, od recenze jeho desky Through Glass. Aktuální album Strängar ukazuje, že se za tu dobu značně rozšířila jeho paleta výrazových prostředků a zraje mu také elektronický instrumentář.

Svět střepů podle Opening Performance Orchestra

Petr Ferenc

„Svět je jen nekonečné množství střepů, těch, které již vznikly a těch, které teprve vzniknou,“ prohlašuje pražský soubor Opening Performance Orchestra, jenž se stejně sebejistě pohybuje na polích digitální noise music a hudební avantgardy táhnoucí se dějinami od počátku dvacátého století.

King Dude – Pohřební píseň pro ateisty

Dód

Thomas Jefferson Cowgill, který je v hudením světě neofolku či apocalyptic folku důvěrně znám jako King Dude, představil svou pozici temného nástupce Johnnyho Cashe, Leonarda Cohena či celé generace psychedelický písničkářů.

Videa na víkend – Poslední newyorský bluesman

Petr Ferenc

Dnes Loren Mazzacane Connors. Prostě pro radost.

Pozvánka k setkání jazzu a rocku

Jan Faix

Průřez aktivitami labelu MoonJune volně k dispozici!

Glass (víceméně) znovunalezený

Matěj Kratochvíl

Slavný minimalista připomíná své radikální začátky.

Když tuba jen tak proplouvá ušima

Jan Hocek

Album postavené na zvuku tuby překvapivě není až tak překvapivé. Příjemný poslech. Ale není to málo?