- Inzerce -

Zítra: Ich bin N!ntendo + Rouilleux
v bubenčské Nádražce

A2+ uvádí a zve:

ich bin.jpg

Norské trio Ich bin N!ntendo už několik let obohacuje evropskou experimentální a noiseovou scénu improvizovanou hudbou, která se svým nespoutaným výrazem blíží žánrům jako punk nebo no wave. Jejich debutová deska, která vyšla v roce 2012 na labelu Va Fongool, je výsledkem spolupráce se švédským saxofonistou Matsem Gustafssonem, další album Look následovalo vloni. O (poměrně radikální) mix a mastering obou desek se postaral krajan Lasse Marhaug (Jazkamer).

Rouilleux byl původně jednočlenný kytarový projekt, zrozený na troskách kapely The Ruin of Ruins. Od vydání debutového alba Zugzwang  (2011) je Rouilleux regulérní skupinou, tvořenou hudebníky kolem labelu KLaNGundKRaCH. V aktuální tříčlenné sestavě bylo v roce 2014 nahráno a vydáno album Scatter Your Soul. Zatímco album Zugzwang stálo především na vrstvách elektrické kytary, nová deska staví na souhře dechů, syntezátoru, kytar a perkusí – proměnlivý zvuk skladeb tak sahá od noise rocku až po folk.

rouilleux.jpg

30. 4. 2015, 20:00 Bubenečská nádražka, Goetheho 4, Praha 6, vstupné 80 kč

 


Hermovo ucho – Měli bychom už konečně zapomenout na Cage?

Zapomenout znamená vzdát se paměti. Celebrita nám to dává sežrat a pojem elity v digitálním prostředí a věku vyznívá směšně a malicherně.

Krotitelé zvuku

Vyhnout se světlu a poddat se hudbě. Pražská premiéra dua Mogard a Irisarri přinesla unikátní verzi ambientu.

Tančit v rytmu slz

Zaho De Sagazan ohromila na vyprodaném koncertě v Praze.

Příběh z jediného úderu

Ryosuke Kiyasu a jeho šuplík bez ucha.

Hudba v srbských protestech

Protivládní demonstrace očima hudebnice.

Zkouška sirén – Kam se dostal minimalismus

Nové podoby pulzací i nehybných ploch.

Hermovo ucho – V Kolíně nad Rýnem před Fluxem, kolem Fluxu i po Fluxu

Ben Patterson, Mauricio Kagel, Terry Fox a řada dalších avantgardistů – lednová procházka výstavami, za kterými bylo třeba vycestovat.

Cinkat, listovat, zavřít oči

Handa Gote slaví dvacet let zádušní mší za nás. O novém představení, relativně nové knize a audiozáznamech záznamech starších představení a akcí.

Zkouška sirén: In C, šedesát let poté

Loňské šedesátiny díla a letošní devadesátiny autora jako důvod k ohlédnutí

Hudba jako proces v rukou i slovech Philipa Glasse a Petra Kotíka

Společný večer dvou skladatelů, kteří se od sedmdesátých let 20. století pohybují v prostředí newyorské hudební avantgardy.