Pulzující i zraněné beaty tria Dell / Lillinger / Westergaard
Výteční instrumentalisté z Německa a Dánska představuje své opět inovativní přístupy k volné jazzové improvizaci.
Hermovo ucho – Pro koho ještě dělat hudbu na osamělé planetě?
„Kdybych byl tak chytrý, jako můj telefon, dokázal bych mluvit všemi jazyky.“ Nad novou knihou Boba Ostertaga.
Concept Art Orchestra: 100 Years
Pražská šestka stvořila kolektivní kompozici pro bigband jako procházku po československých dějinách.
Thanos Chrysakis: ΕΛΥΤΡΑ
Zvukový experimentátor Thanos Chrysakis se na svém novém sólovém albu inspiroval světem hmyzu.
Zvuková skulptura, jež trvá
Stará i nová verze sanfranciské krajinné skulptury s mlhovými sirénami. Bill Fontana a dvě podoby jeho klasické realizace na značce Other Minds Records.
John 3:16: Tempus Edax Rerum
Americký dark ambientní projekt John 3:16 nás na své nové desce zavede do nečekaně rafinovaných prostor na pomezí post rocku, industrialu nebo doom metalu.
Psychedelic Sound Revisited – Návrat krále
O tom, jak garážový rock se zárodky psychedelie dvakrát přeplul oceán a změnil hudební průmysl a o tom, co si povídali Josef Laufer a John Lennon.
Univerzální řeč člověka. A počítačů?
„Hudba je univerzální řeč lidstva,“ napsal, do značné míry metaforicky, americký básník H. W. Longfellow, kterého známe především jako autora eposu Píseň o Hiawathovi. Lze ale vzít básníka za slovo a hudbu univerzálně a digitálně kódovat?